درباره ما

9 / 10
از 91 کاربر

ایران کشوری زیبا،جاویدان،دوست داشتنی و مال من است در تمام دنیا و سراسر کره زمین ایران زندگی و عشق من است و ایران آباد ودر حال توسعه و پیشرفت آرزوی همه ما می باشد برای امنیت فرزندانمان و برای فردای بهتر.

مدیریت گروه صنعتی و بازرگانی شایان از سال 1368 در صنعت ماشین آلات ساختمانی و راه سازی و تاور کرین می باشد و قبلا با سابقه ی دیرین خود تحت عناوین کارگاه رهنما،شرکت پارس کت و گروه صنعتی محرک بتن و در نهایت در سال 1372 تحت عنوان شرکت تولیدی و صنعتی و بازرگانی شایان در حال خدمات رسانی به مشتریان مختلف ساختمانی،راه سازی،سد سازی،پل سازی،کشاورزی،پالایشگاه ها و صنعتی و غیره بوده و می باشد.

این شرکت در ابتدا با تولید ماشین آلات سبک ساختمانی شامل انواع بتونیر،دامپر،بالابر،ژنراتور برق،گیربکس و قطعات تاورکرین شامل کمربند،قطعات ارتفاع،جک،پمپ،کاج،پین،سبد و حفاظ و غیره و نیز مانوریل،گوشواره،شمشیری، و تعمیر گیربکس تاورهای مختلف از 3 تن تا 12 تن آغاز و پس از سال ها مطالعه و حضور موفق در کلاس ها و دوره های آموزشی و کشورهای آلمان،فرانسه،اسپانیا و استکهلم سوئد و کسب تجربه و اخذ گواهینامه های معتبر در زمینه ی نصب و فروش تاور کرین و قطعات اصلی تاور کرین و مشاوره با آقایان آدلف یوآخیم و کسلر شوزن همچنین کار با هولف متیران در پاریس و راه اندازی سایت مرجع فروش تاور کرین و آسانسور کارگاهی اقدام به بازاریابی در سطح ملی و برون مرزی مطابق با آخرین تکنولوژی های روز تاور در دنیا نموده است.

هدف و آرمان مدیران و همکاران در این شرکت رضایت و کیفیت بروز شده ی تاور کرین است که با توکل بر خداوند متعال و طبیعت ایران زمین و حمایت و تشویق های شما و پیشنهادات سازنده ی جامعه ی مهندسین کشور انشاءالله این راه را ادامه خواهیم داد.

اکنون مدیریت بازرگانی شایان با حضور نسل دوم و سوم خانواده ی تاور کرین و با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد و زحمت کش آینده ای پرفروغ را برای عرضه ی تاورکرین محصولات این گروه هدف قرار داده است تا همواره گروه صنعتی شایان و سایت potainmahan.com در سطح معتبرترین مجموعه های فعال در صنعت تاور کرین و ماشین آلات ساختمانی باشد.

تولیدات و محصولات این شرکت در اقسا نقاط  ایران و شهرهای شمالی تا جنوبی و کشورهای همسایه مانند عراق،افغانستان و بعضی از کشورهای آفریقایی از جمله کنیا و ساحل عاج مورد استفاده می باشد.خدمات سریع و به موقع و بعد از فروش آن همواره یکی از عمده ترین اصول و رسالت های ما بوده و هست علاوه بر گارانتی تاور کرین دارای قوی ترین و سریع ترین سیستم پشتیبانی شامل نیروهای زبده و دوره دیده و تامین قطعات تاور کرین برای شما مشتریان محترم می باشد.

ارادتمند شما گروه بازرگانی شایان

 


اصل چهل و ششم (46) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران:

هر کس مالک حاصل کسب و کار مشروع خویش است و هیچ‌کس نمی‌تواند به عنوان مالکیت نسبت به کسب و کار خود امکان کسب و کار را از دیگری سلب کند.



قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ توسط مجلس خبرگان قانون اساسی در ۱۷۵ اصل تصویب و همان سال به همه پرسی گذاشته شد و نتیجه آن با رای مثبت اعلام گردید. در سال ۱۳۶۸ اصلاحاتی در این قانون صورت پذیرفت که طی آن از جمله پست نخست وزیری حذف و اختیارات بیشتری به رئیس جمهور داده شد. قانون اساسی در حال حاضر شامل ۱۷۷ اصل می باشد.

 

 
مهندس خاتمی : تشکر
81 9
به همه کسانی که قصد خرید تاورکرین را دارند پیشنهاد میکنم از شما خرید کنند با احترام منصور خاتمی تعاونی مسکن ارتش
روستایی : انتقاد
80 7
سلام شما اینقدر سرتان شلوق هست که ما از یکماه پیش منتظریم جرا از قبل وقت قبلی اعلام نکردید ما فقط از شما خرید میکنیم ومشکل مالی نداریم
عارف : تقدیر
79 4
تشکر میکنم خیلی خیلی خوب است
گوهربین : تبریک
78 6
از خرید تاورکرین 12 تن راضی هستم واز خدمات نصب وراه اندازی تاور این پیام بنا به درخواست گروه صنعتی شایان درج واعلام میگردد بسیار ممنونم
سهیلا : تبریک
78 5
اطلاعات شما بیشتر وبهترین است از خرید اسانسور راضی هستیم لطفا مارا فراموش نکنید
مهرداد جان محمد ... : تاور
76 3
مهندس از خدمات پس از فروش شما بابت تاور پروژه مهر کیش بسیار بسیار سپاس گزارم
دشتبهشت : -دشت بهشت
69 3
باسلام وعرض ادب بدینوسیله اززحمات شمابابت تاورکرین اجاره ای وخدمات خوب شما جهت نصب تاورکرین تشکر میکنیم،1393,7,23گروه آرشیتکت تیماج؛پروژه دشت بهشت صبا
یزدان فرهادی : تشکر
62 4
باسلام،تشکر میکنم از مشاوره صادقانه شما بابت تاورکرین وآسانسور امیدوارم بازهم شمارا ملاقات کنم
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :