حامیان ما

خداوندگار ایران زمین

خداوندگاران ایران زمین و در پناه طبیعت ایران زمین،آنگاه که خداوند زمین و آسمان را آفرید مهد تمدن و فرهنگ جهان را ایران قرار داد و تمام دنیا باید به ایران و ایرانی احترام بگذارد .

سرور شهیدان

آقا اباعبدالله الحسین بزرگ سروران امام من و مرجع توانمندی،عزمت،غرور و مرد جاویدان روح و روان من هستی دین و مذهب و مرکز عشق و اعتقاد من و انرژی مثبت و حامی من در تمام دوران زندگی من و خانواده من،یا اباعبدالله الحسین (ع)

فرشتگان زمینی

دعای خیر و پر برکت پدر و مادرم،از اینکه همیشه به من لطف داشته و دارند خصوصا پدرم و من تا آخر عمرم به هردوی ایشان ارادت دارم و در خدمت به آنها کم کاری نمی کنم.

دعای مستجاب

دعای خیر همسر و فرزندانم که همیشه مایه افتخار و برکت سفره ی زندگی من هستند.

الطاف دوستانه

لطف اکثر دوستان،همکاران و اساتید صنف تاور کرین که بی ریا و خالصانه مرا کمک کردند و با تمام وجود مرا دوست داشتند و راهنمایی کرده اند بسیار متشکرم هرچند با تشکر از استادان فن هرگز نمی شود زحمات آنها را جبران کرد از جمله آقایان سید جواد میرزایی اکبر آبادی و استاد عزیزم آقای رضا افشین ،آقای حیدر پور و آقای محسن پرنیان و سلطان تاور کرین آقای روبن زاده و...

مشاوران خبره

جامعه ی مهندسین کشور ، جمعی از دوستان و حامیان قدیمی و همکلاس من که مشاوره ی آنها شبانه روزی بی منت بود از جمله آقای مهندس رضا مصدق ، آقای امیرعباس صادقی ، آقای همایون فروهر و آقای فربد تهرانی .

دوستان وزرشکار

جامعه ی ورزشکاران کشور از جمله تنی چند از دوستان من در تیم ملی فوتبال ایران ، کشتی و شنا .

هنرمندان ایران زمین

جامعه ی هنرمندان کشور تنی چند از بازیگران خوش نام و کارگردانان سینما ، تئاتر و تلویزیون که در صورت کسب اجازه از نام آن ها استفاده خواهد شد .

راهنمایان قانونی

برخی از چهره های دولتی و کشوری و تنی چند از مقامات محترم مجلس و نیروی انتظامی و شهرداری تهران که از دوستان پدرم و از بستگان من می باشند و همواره از حامیان من و راهنمای قانونی و محوری ما بوده و هستند و در صورت کسب اجازه از آنها حتما از نامشان استفاده و اعلام خواهد شد .

طلاب محترم

حوزه علمیه تهران دوست بسیار عزیم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج فرید قره زاده و تنی چند از حضرات آیات و طلاب محترم که از حامیان ما می باشند .

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان

شرکت توسعه ساختمانی پارسیان

شرکت توسعه ساختمانی پارسیان

اساتید و دانشجویان

جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های مدیریت و دانشگاه صنعتی شریف تهران خیابان آزادی روبروی قنادی قصر شیرین که با ارائه ی راهکارهای متمایز در صنعت فروش ، تعمیرات تاور کرین و تبلیغات به ما کمک کرده اند .

مدیران شرکت های ساختمانی

مدیران برخی از شرکت های ساختمانی رتبه اول ایران که بعضا از مشتریان ما بوده و به علت تامین نظرشان از حامیان ما می باشند.

صنعت کاران و گارگاه داران

جمع کثیری از صنعت کاران و کارگران و کارگاه داران ازجمله تراشکاران و آهن فروشان بازار آهن منطقه یافت آباد و شاد آباد تهران و قطعه فروشان به علت کار مداوم و خوش حسابی از حامیان ما میباشند .

کسبه ی خوش نام و معتبر

جمع کثیری از کسبه خوش نام و معتبر صنف بازار مبل ایران یافت آباد تهران و از مشتریان و حامیان ما که در صورت کسب اجازه از آنها حتما نامشان ذکر می شود .

مهندسان و مشاوران

جناب آقای مهندس محمد مهدی فرشچی وارد کننده تاور کرین هویارد چین از دوستان و مشاوران و حامیان پروپاقرص اینجانب و از دوستداران من میباشد .

دوستان و آشنایان

دوستانم و مدیریت محترم هتل میلینیوم در دبی و شیخ سعد آل ثانی و شیخ عمر زاید ملکی از حامیان و سرمایه گذاران من و دوستانم در پاریس فرانسه از جمله آقای هکتور سروا و استوکهلم سوئد آقای رجبعلی موسوی و آرمین کاتبی و خواهر عزیزم از استادان دانشگاه سوئد و در مریلند آمریکا آقای روبرت جیم و مهرداد غیاثی و ریچارد استند و در فرانکفورت آلمان آقای علیرضا نجفی و فرشید حکام زاده،در لندن سیروس و یونس و عطا و در زوریخ سوئیس مرتضی منصوردهقان دوست و پسرعمه عزیزم و خانواده محترمشان که همیشه مرا دوست داشته اند و مزاحمت های ما در سال های گذشته بابت زندگی در سوئیس،برای همگی آرزوی سلامتی و تشکر را دارم .

مداحان اهل بیت

مداحان اهل بیت که از دوستان و رفقایم هستند از جمله آقای حسین عرب و دیگران که همواره از حامیان ما بوده اند .

قوه قضاییه

قوه قضاییه ، کانون و کلا جمعی از دوستان وکیل پایه یک دادگستری و قضات بازنشسته دادسراها که همواره با راهنمایی قانون به من کمک بسیار کردند.از جمله آقای حسن خانعلی از وکلای پایه یک دادگستری که از دوستان و حامیان من می باشند.

فعالان صنعت ساختمان

جمع کثیری از سازندگان و برج سازان مناطق یک و دو تهران مانند جناب آقای مهندس احمدزاده،جناب آقای مهندس دلیری،تهرانی،مقدم و دکتر غفرانی که از حامیان همیشگی ما می باشند.

گروه نصاب های تاور کرین

جمعی از گروه نصاب های تاور کرین که شبانه روز زحمت نصب و راه اندازی انواع تاور کرین را بر عهده دارند بنام آقایان مشوری،تاج بخش،دلیری،کنجی،آبرومند،سعادتمند،حسینی،اکبری،مجتبی یزدان،آشوری،محمدی،آبباریکی که از حامیان همیشگی ما بوده اند.

حامیان قدیمی

حاج احمد اصلانی و حاج آقا عیدی اصلانی کارخانه محترم اصلانی از دوستان و حامیان قدیمی من می باشند که در تولید ماشین آلات ساختمانی یدی طولانی دارند.

دوستان قدیمی

دکتر محسن کلانی،دکتر داریوش غفرانی،دکتر احمد صمیعی،مهندس نوید مقدم و دوست بسیار عزیزم مدیریت و صاحب کارخانه محرک ماشین کهن جناب آقای محرم احمدی و آقای علی انصاری فرد و جناب آقایعلی اصغر عسگری عضو کانون وکلای دادگستری مرکز و تأمین ماشین خانم  فرنگیس احدی و جمعی از کارشناسان ماشین و آلات ساختمانی و سرور گرامی جناب آقای مهندس ایرج عبدالملکی رئیس هیئت مدیره شرکت محترم آبژ و آقای مهندس مجید میر محمد صادقی که از دوستداران و حامیان ما می باشند.

هیئت امناء

هیئت امناء و اعضاء محترم شرکت مهندسی و ساختمانی نانو ساختمان پردیس جناب آقای مهندس شاهین عشرتی مدیر عامل و آقای مهندس محمدحسن زرگر شوشتری و جناب آقای مهندس ایرج حسینی از دوستان صمیمی و مشوقان و حامیان من می باشند.

موسسه خیریه نیک اندیشان نور هشتم

موسسه خیریه نیک اندیشان نور هشتم و جمعیت خیریه امام علی (ع) کمک به مستمندان و کودکان بی سرپرست،که جمعی از مدیران و کارمندان آنها از جمله حامیان ما هستند و باید از آنها بسیار تشکر کرد چون دل انسانها را شاد میکنند و این امر ماندگار و شرافتمندانه است.

هیئت اباعبدالله الحسین (ع) و جمع دوستان هیئت زهرا (س)

هیئت اباعبدالله الحسین (ع) و جمع دوستان هیئت زهرا (س) در محل کار و دوستان من در مسجد و هیئت نور هشتم امام رضا واقع در محل زندگی در امیرآباد شمالی خ 21 برگزاری جلسات مذهبی دوشنبه هر هفته در تمامی سال میباشد که از حامیان من میباشند و باعث افتخار این صنف و پاکی روح و باعث سلامت کارو زندگی و بیمه فرزندانم میباشند یا اباعبدالله حسین